اگر میخواهید میزان کاهش هزینهها، افزایش سود و رضایت مشتریان، مدیریت هوشمند و بهتر کسبوکار و کارکنان فروشگاهتان را به حداکثر برسانید و در زمان خود و مشتریانتان صرفه جویی کنید؛ ارزانترین، سریعترین و به صرفهترین راهکار تخصصی برای این موضوع استفاده از یک صندوق فروشگاهی به همراه یک نرم افزار صندوق فروشگاهی مورد تایید دارایی است.
نرمافزار صندوق فروشگاهی دشت به مدیران فروشگاهها کمک میکند تا انجام کلیه امور مربوط به خرید وفروش، سود و زیان، موجودی کالا، بدهکاری و بستانکاری، گزارشات دارایی و… را به سادگی مدیریت نمایید. در حال حاضر نرمافزار دشت در نسخههای عمومی و تخصصی برای اصناف و فروشگاهها عرضه میشود.
دشت با شناخت و راهکارهای صحیح نیازهای رو به رشد مشاغل و کسبه مختلف در طی چندین سال گذشته سعی کرده است که بعنوان کارآمدترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی توسعه پیدا کند. در حال حاضر بیش از 20000 فروشگاه در سراسر ایران به این محصول برای مدیریت حسابداری فروشگاه خودشان اعتماد کردهاند.
نرم افزار دشت برای انجام عملیاتهای حسابداری و مدیریتی فروشگاه طراحی و تولید شده است. با دشت میتوانید خرید و فروش، طلبکاری و بدهکاری اشخاص، موجودی انبار و چکهای دریافتی و پرداختی را در زمان اندکی به آسانی مدیریت نمایید.
اسناد مالی در نرم افزار دشت به صورت خودکار ثبت میشود و احتیاجی به داشتن دانش حسابداری نیست و فقط آشنایی مختصر با کامپیوتر کافی است. در نتیجه شما میتوانید تمرکز بیشتری بر روی کسب و کار خودتان داشته باشید و بازدهی آنرا حداکثر نمایید. دشت مورد تایید اداره امور مالیاتی است و به عنوان یک نرم افزار صندوق مکانیزه فروش قابل استفاده است. به کمک دشت میتوانید گزارشات مورد نیاز اداره دارایی مانند گزارش TTMS، صورت سود و زیان سالانه و… را بدون نیاز به حسابدار تهیه کنید.
نمایش و انتقال اتوماتیک مبلغ خرید بر روی پایانه فروش موجب افزایش سرعت عملیات تراکنش و فرآیند خرید خواهد شد.
نمایش و انتقال اتوماتیک مبلغ خرید بر روی پایانه فروش امکان وقوع اشتباه در هنگام وارد کردن مبلغ توسط اپراتور یا مشتری را از بین خواهد برد.
گزارشگیری و بررسی آخرین وضعیت مالی فروشگاه و مقایسه آن با عملکرد گذشته در دوره زمانی دلخواه با نمودارهای مختلف تنها با چند کلیک برای شما فراهم است.
نسخه های مختلف نرم افزار صندوق فروشگاهی
دشت یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی است که برای فروشگاههای کوچک و متوسط در اصناف عمومی و تخصصی عرضه شده است.
در هر فروشگاه لوازم یدکی خودرو می توان از این نسخه برای افزایش دقت و سرعت در عملیات فروش و کنترل موجودی کالاهای فروشگاه بهره گرفت. در این نسخه بیش از 107,000 قطعه یدکی به همر اه کد فنی آن از پیش تعریف شده است تا استفاده از نرمافزار را در فروشگاه بدون صرف زمان برای تعریف قطعات در کمترین زمان ممکن مهیا کند. به روز رسانی قیمت قطعات با سادهترین روش و در سریعترین زمان ممکن حتی در هنگام فروش امکانپذیر است. شناسایی کالاها توسط نام و کد فنی قطعه، امکان صدور فاکتور فروش را بیش از پیش سریعتر و دقیقتر ساخته است. پشتیبان گیری از اطلاعات می تواند به صورت دستی و خودکار انجام شود. کنترل موجودی با تعیین نقطه سفارش به راحتی انجام می پذیرد
جهت خرید نرم افزار حسابداری
فروشگاهی دشت همکاران سیستم
می توانید با کارشناسان حسابداران خبره
آذربایجان تماس بگیرید.
تلفن تماس:
09142216080
04135570542
وب سایت:
فرآیند فروش و پخش، با تعداد زیاد مشتریان، پراکندگی جغرافیایی آنان و حجم زیاد عملیات روزانه از جمله مواردی است که شرکتهای پخش با آن مواجه هستند و برای پاسخگویی مناسب و بهموقع، نیازمند افزایش دقت و کارایی هستند.
نرم افزار پخش مویرگی سپیدار پاسخی یکپارچه برای شرکتهایی است که عملیات فروش و توزیع مویرگی را در کنار سایر انواع فروش بهعنوان یک بخش بسیار مهم عملیات فروش خود دارند و میخواهند آن را بهشکل متمرکز، یکپارچه و انعطافپذیر مدیریت کنند. سیستم پخش سپیدار افزونبر برخورداری از امکانات اصلی ماژول فروش، در کنار ماژولهای انبار، دریافت و پرداخت و دفتر کل نیازمندیهای این کسبوکار را بهخوبی پاسخ میدهد و با انعطافپذیری بالا، امکان پاسخگویی به پیچیدگیهای فرآیندهای فروش مویرگی را فراهم کرده است.
بسته سفارش گیری و پخش سپیدار با 7 سیستم حسابداری ، دریافت و پرداخت ، مشتریان و فروش ، تامین کنندگان و انبار ، سفارش گیری و پخش ، دارایی ثابت و حقوق و دستمزد تمام فرآیندهای فروش سرد، پخش گرم، فروش درب کارخانه و فروش عمده را را از سفارشگیری تا توزیع و تسویه حساب پشتیبانی میکند.
جهت خرید نرم افزار حسابداری سپیدار می توانید با
کارشناسان حسابداران خبره آذربایجان تماس بگیرید.
تلفن تماس:
09142216080
04135570542
وب سایت:
مجموعه حسابداران خبره آذربایجان این توانایی و آمادگی را دارد تا در کنار شرکت بتواند به بهترین وجه فعالیت های زیر را در قبال قوانین اداره دارایی انجام دهد:
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با استفاده از تلفن زیر با کارشناسان حسابداران خبره آذربایجان تماس بگیرید.
تلفن تماس:
09142216080
04135570542
وب سایت:
شرکت حسابداران خبره آذربایجان با چندین سال سابقه موفق اماده است در انجام کلیه امورحسابداری و حسابرسی و مشاوره در زمینه های متفاوت به کمک شما بیاید و با توجه به شرایط فعلی شما بهترین راهکار را به شمار ارائه میدهیم تا به بهترین شکل به فعالیت خود ادامه دهید و رشد کنید و نگران جرائم مالیاتی نباشید
اجرای عملیات اصلاح حساب شرکت ها.
تهیه صورت های مالی و استاندارد برای شرکت ها و موسسات
تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد شرکتها و مشاغل.
پلمب و تحریر دفاتر قانونی شرکت
ارائه گزارش حسابرسی و مالی و محاسباتی خاص مورد نظر مدیران
تهیه و لوایح اعتراض و دفاعیه های مالیاتی و حضور در هیات های حل اختلاف
تهیه و تنظیم آئین نامه ها و دستورالعمل های مالی و اداری.
ارائه صفر تا صد مالی و انجام امور مالیاتی ، تنظیم اظهارنامه های مالیاتی ارزش افزوده تهیه و تنظیم لیست های مالیات تکلیفی ، بیمه ، مالیات حقوق، مالیات اجاره و......
شرکت حسابداران خبره آذربایجان در
زمینه، خدمات
حسابررسی و خدمات
مالیاتی، خدمات حرفه ای را به مشتریان خود عرضه می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با استفاده از تلفن
زیر با کارشناسان حسابداران خبره آذربایجان تماس بگیرید.
تلفن تماس:
09142216080
04135570542
وب سایت:
www.azarca.ir
کتاب
آموزش نرم افزار سپیدار همکاران سیستم با
نام “رایانه کار مالی” در سال ۹۳
و پیرو استاندارد شماره ۶-۰۱۰-۴۵-۲۴۱۱
در سازمان فنی حرفهای کشور به ثبت رسید. این کتاب با هدف آموزش
سیستم های اصلی نرم افزار سپیدار تألیف و منتشر شد.
در این کتاب چشم اندازی از مفاهیم و کاربرد آنها در ۵ سیستم اصلی سپیدار به همراه تمرینات کاربردی با استفاده از چارچوب خودآموز ارائه شده است. دانش پذیران در این کتاب میتوانند شناخت کاملی نسبت به سیستمهای اصلی به دست آورند که عبارتند از:
مخاطبین کتاب آموزشی سپیدار همکاران سیستم:
جهت سفارش کتاب آموزشی سپیدار سیستم با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.
تلفن تماس:
09142216080
04135570542
وب سایت: